Skodeng dlm tandas; Berhati-hatilah wahai wanita, di luar sana ramai lelaki yg ‘SAKIT OTAK’

Mohon admin tolong sampaikan pesanan buat semua wanita di luar sana yg nak menggunakan toilet lepas ni jangan pergi bersendirian tak kira siang atau malam. Berhati-hatilah kerana anda mungkin sedang diperhatikan oleh orang yang ‘SAK1T OTAK’.

Ini pengakuan yang dibuat sendiri oleh seorang mangs4 ‘skodeng’ di dalam sebuah tandas sebuah stesen minyak di Kedah…

Baru-baru ni saya singgah toilet kat petrol pump Kulim. Toilet dekat belakang. Sebelum masuk ada seorang laki baru keluaq toilet. Masa selisih tu sempat lagi dia senyum sambil dok pebetoi seluaq. Saya tengok mcm tu ja.

Masa masuk toilet tiba2 dengaq bunyi tapak kaki orang masuk toilet jugak. Lepas tu, tergerak hati nak panggung kepala tengok kat atas. Tengok2 laki tadi dok mengendap kita. Saya sempat jer1t ja… Lepas tu dia kalot lar1.

 

Kiriman : Nur Hana via Penang Gazette

Be the first to comment on "Skodeng dlm tandas; Berhati-hatilah wahai wanita, di luar sana ramai lelaki yg ‘SAKIT OTAK’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*